VISpas online aanvragen en direct vissen!!!!

Maandag, 28 april 2014

VISpas bestelmodule nu ook bij HSV Steenwijk online.

Ook onze vereniging gaat met de tijd mee en biedt sportvissers 24 uur per dag de mogelijkheid om de VISpas online aan te kopen.
Men betaalt via iDeal, VISA of MasterCard, en via de mail wordt dan een voorlopig bewijs van lidmaatschap opgestuurd. Wanneer men deze uitprint kan men direct gaan vissen. Binnen drie weken wordt dan de definitieve VISpas, samen met de "Landelijke Lijst van Viswateren" opgestuurd.
Ook kan men de "Landelijke Lijst en de Verenigingslijst van Viswateren" downloaden vanaf het internet.

HIER kan men de VISpas aanvragen.