Verslag forelvissen 7 december 2013

Zondag, 8 december 2013

Geslaagde ledenactiviteit met goede vangsten.

Op zaterdagmorgen 7 december j.l. druppelden rond kwart voor negen de eerste deelnemers aan onze ledenactiviteit in de kantine van forelvijvers De Woldstek binnen. Sommigen gingen eerst aan de koffie. De meesten van ons gingen linea recta naar de vijvers om een geschikte plaats op de zoeken. Een enkeling voorzag zich ter plekke eerst van een hengel en aas, en ging daarna richting de waterkant; waar al snel de eerste forellen werden veschalkt. De weergoden waren ons gelukkig ook goed gezind want het bleef gedurende het vissen droog. Er kon tot 14.00 uur worden gevist in alle vijvers van de Woldstek waarna eenieder met een voldaan gevoel over deze mooie ledenactiviteit weer huiswaarts keerde.

Klik HIER voor de foto's.