Ledenvergadering

Donderdag, 17 oktober 2024

Datum: 1 november a.s. Locatie: Verenigingsgebouw “De Beitel”, Molenstraat 24 in Steenwijk Aanvang: 20:00 uur.

Geachte leden van HSV Steenwijk,

Hierbij nodigen wij u uit voor de algemene ledenvergadering die gehouden zal worden op 1 november a.s. De vergadering vindt plaats in het verenigingsgebouw “De Beitel”, Molenstraat 24 in Steenwijk en begint om 20:00 uur. Tijdens deze bijeenkomst zullen we belangrijke zaken bespreken die de toekomst van onze vereniging aangaan, waaronder de jaarplanning en komende evenementen. Uw aanwezigheid is van groot belang voor de vereniging en we stellen uw input zeer op prijs.

1.   Opening
2.   Vaststellen agenda
3.   Mededelingen
4.   Notulen
5.   Ingekomen en uitgaande berichten
6.   Jeugdzaken en het “Samen Vissen” project.
7.   Financiën (begroting 2025)
8.   Viswedstrijden. Terugblik 2024 en wedstrijdschema 2025
9.   Prijsuitreiking clubcompetitie en kampioensbeker 2024
10. Bestuursverkiezing. Aftredend is dhr Jos van den Nouland. De heren Edwin Riegman en Marc Visser stellen zich kiesbaar voor een bestuursfunctie.
      Eventuele (tegen)kandidaatstelling voor deze functies (met bereidverklaring) kan geschieden bij de secretaris tot 15 minuten voor aanvang van de
vergadering.
11. Pauze en lotenverkoop
12. Rondvraag
13. Verloting
14. Sluiting

LEDENACTIVITEIT OP 9 NOVEMBER.

Het bestuur biedt de leden van HSV Steenwijk de mogelijkheid om op zaterdag 9 november te vissen in de forellenvijvers van “De Woldstek “, Koekangerweg 9A te Ruinerwold. Er wordt gevist van ±09.00 uur – 14.00 uur. Bij voldoende belangstelling verzamelen wij daar vanaf 08.30 uur in de kantine.

Persoonlijk aanmelden kan alleen tijdens de vergadering op 1 november bij de secretaris. Er geldt een maximum van 40 deelnemers!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van HSV Steenwijk