Cursus Wedstrijdcontroleur in Steenwijk.

Zondag, 14 januari 2024

Komend jaar is er een Europees kampioenschap Dobbervissen in Nederland, namelijk op zaterdag 29 en zondag 30 juni op het Prinses Margriet Kanaal. Voor dit EK zijn er best veel wedstrijdcontroleurs benodigd. Speciaal hiervoor worden extra cursussen gehouden dit voorjaar op de onderstaande datums in Steenwijk  Dinsdagavond 30 januari 2024 te Steenwijk  Dinsdagavond 13 februari 2024 te Steenwijk Er staan dus op dit moment 2 cursussen gepland in het mooie Steenwijk. Een leuke kans, in Steenwijk en interessant voor iedereen die wil!

De Cursus Wedstrijdcontroleur is een eendaagse avondcursus. Op deze cursus leer je alles wat nodig is om aan de slag te gaan als wedstrijdcontroleur, zowel op (inter)nationaal, federatief niveau als voor je eigen vereniging. Belangrijk is dat je als wedstrijdcontroleur goed op de hoogte bent van de voorwaarden, reglementen en voorschriften en deze op een goede manier toepast. Je belangrijkste taak is tenslotte ervoor te zorgen dat een viswedstrijd soepel, eerlijk en vooral volgens de regels verloopt!

Alle gegevens en het inschrijfformulier vindt u HIER!