Marc Hof weegt de laatste vissen tijdens de zomercompetitie.

Dinsdag, 30 juli 2013

Marc Hof gestopt als wedstrijdleider.

Wegens toenemende drukke werkzaamheden heeft Marc Hof moeten besluiten om te stoppen als wedstrijdleider van onze viswedstrijden van de zomercompetitie. Vanaf maart 2008 heeft Marc deze taak op een bijzonder goede wijze vervult. Na de laatste wedstrijd is dan ook grote waardering uitgesproken door Dhr. Damhuis, die hem namens de wedstrijdvissers een enveloppe met inhoud heeft overhandigd, en onze voorzitter Paul de Ram, die hem namens onze vereniging een bos bloemen(voor Alien) en een enveloppe met inhoud heeft overhandigd. Dit alles vond plaats tijdens een gezellig samenzijn bij de Heerenbrug, onder het genot van een hapje en een dankje.