Doe mee aan de spannende selectiewedstrijd Dobbervissen Heren en Teams in het Beukerskanaal

Vrijdag, 14 april 2023

Aan alle fanatieke sportvissers en teams! Op 13 mei vindt er een selectiewedstrijd dobbervissen voor heren en teams plaats in het prachtige Beukerskanaal nabij Steenwijk, en jij wilt hier bij zijn!

Dit is jouw kans om je te meten met de beste dobbervissers uit de omgeving en te laten zien wat je in huis hebt. Of je nu een ervaren wedstrijdvisser bent of gewoon een enthousiaste amateur, deze wedstrijd biedt de perfecte gelegenheid om je vaardigheden te testen en nieuwe vrienden te maken.

Geweldige vangsten mogelijk

Het Beukerskanaal staat bekend om zijn goede vispopulatie, dus je hebt een goede kans om een geweldige vangst te scoren. En als de spanning van de wedstrijd niet genoeg is, dan is de prachtige omgeving van het kanaal zeker de moeite waard om te verkennen.

Dus, verzamel je vrienden en schrijf je in als team, of neem het individueel op tegen de andere deelnemers. Maak je klaar om te laten zien wat je kunt en wie weet ben jij wel degene die er met de prijzen vandoor gaat! Prijzen zijn 1 op 4 en het complete inschrijfgeld komt ten goede van de prijzenpot. De top 25% van de ranglijst plaatst zich tevens voor de landelijke finale het ONK!

Inschrijven

Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor de selectiewedstrijd dobbervissen heren en teams op 13 mei in het Beukerskanaal nabij Steenwijk. Het belooft een geweldige dag te worden vol sportiviteit en plezier!

Klik hier voor het inschrijfformulier