1e clubwedstrijd gecanceld!

Dinsdag, 28 maart 2023

I.v.m. een roeimarathon op zondag 2 april heeft het bestuur besloten om de 1e clubwedstrijd te cancelen. Omdat de roeiers vanuit Steenwijk het Steenwijkerdiep richting Scheerwolde opgaan, voorzien wij problemen voor onze vissers en die willen wij voor zijn. Het bestuur.

Voor en na de zomerstop vervallen de 2 slechtste resultaten.
Verplicht van te voren opgeven bij Martin Damhuis, tel.nr. 06 23708033.
Er wordt geloot om 07.30 uur nabij de aangegeven locatie. Er wordt gevist van 08.30 - 12.30 uur.
Aanrijroute en parkeerhavens visvlonders Scheerwolde:
1. Parkeren is enkel toegestaan in de speciaal hiervoor aangelegde parkeerhavens aan de zuidzijde van de weg.
2. Start het parkoers bij voorkeur vanaf steiger nummer 1.
4. Bij verkeer is de visser verplicht de hengel van de weg te halen, de weg mag niet geblokkeerd worden.
6. Gebruik de aanrijroute vanaf de Scheerwoldeweg en verlaat het parkoers via de Smalleweg, ga niet keren op locatie.

De loting voor de wedstrijden tussen de Herenbrug en camping Montigny vindt plaats aan de andere kant van de brug!
De loting voor de overige wedstrijden aan het Beukerskanaal vindt plaats bij de Tijssengracht!

Het wedstrijdreglement vindt u hier!

Alle deelnemers worden geacht dit reglement te kennen en stipt na te leven.
Deelnemers gaan akkoord met dit reglement, het privacy statement van HSV Steenwijk, het exoneratiebeding, de publicatie van de uitslag en eventuele publicatie van foto’s en of filmpjes gemaakt in het kader van deze wedstrijden.