ALGEMENE JAARVERGADERING 2023

Dinsdag, 14 februari 2023

ALGEMENE JAARVERGADERING HSV STEENWIJK.

Bij deze nodigen wij onze leden uit voor de Algemene Jaarvergadering op vrijdag 3 maart 2023 in verenigingsgebouw de Beitel, Molenstraat 24 te Steenwijk. Aanvang 20.00 uur

Agenda:

1. Opening en vaststellen agenda.
2. Mededelingen.
3. Vaststellen notulen van de Ledenvergadering van 28 oktober 2022.
4. Ingekomen en uitgaande berichten.
5. Jaarverslag van de secretaris over het 2022.
6. Bestuursverkiezing.
Aftredend en herkiesbaar zijn de heren Jos van den Nouland en Thom de Waard. Eventuele (tegen)kandidaatstelling voor deze functies (met bereidverklaring) kan geschieden bij de secretaris tot 15 minuten voor aanvang van de vergadering.
7. Financieel verslag van de penningmeester over 2022.
8. Verslag kascommissie, de heren Edwin Riegman en Guus Westra, en aanstellen nieuw lid kascommissie.
9. Vaststelling contributie voor het verenigingsjaar 2024.
10. Ed Piek, voormalig directeur Sportvisserij Oost Nederland, over de waterschapsverkiezingen.
11. Pauze en loten verkoop.
12. Rondvraag.
13. Verloting.