Aas, lokvoer enz. verkrijgbaar bij Dier all in.

Zaterdag, 21 januari 2023

Vestiging aan het Steenwijkerdiep!

Bij Dier all-in aan het Steenwijkerdiep zijn volop maden, pinkies, mestpieren en dendrobas op voorraad.
Ook diverse soorten lokvoeren zijn verkrijgbaar. Donderdagmiddag hebben wij een gesprek gehad met Henk van Benthem van Dier all-in over uitbreiding van het assortiment in de vestiging Steenwijkerdiep. In 1e instantie wordt voorzien in de benodigde spullen voor onze wedstrijdvissers. Samen met dhr. van Benthem wordt bekeken wat nodig is om in de behoeftes van onze leden te voorzien. In maart wordt in de winkel aan het Steenwijkerdiep een groter gedeelte vrijgemaakt voor hengelsportartikelen.

Op vertoon van de vispas van HSV Steenwijk kunnen onze leden, na registratie, een Dier al-in HSV pas krijgen. De pashouder  heeft dan 10 % korting op alle hengelsportartikelen in de winkel aan het Steenwijkerdiep!

Het bestuur.