Wervingsdagen wedstrijdvisserij voor de jeugd op zaterdag 10 september

Vrijdag, 19 augustus 2022

Deze dagen zijn speciaal voor alle kinderen die kennis willen maken met of meer willen weten over het wedstrijdvissen.

Speciaal voor jeugd tussen de 8 en 18 jaar. Start event is in Steenwijk op zaterdag 10 september aan het Beukerskanaal 09:30 . Op de wervingsdagen kun je bij wedstrijdcracks je licht opsteken over alles wat met wedstrijdvissen te maken heeft. Bovendien worden er twee wedstrijden gevist: van 10:30-12:00 uur en van 14:00-15:30 uur. Er kan aan beide wedstrijden of aan een van de twee wedstrijden deelgenomen worden. De wedstrijden zijn gericht op het witvissen met de vaste stok/hengel en met de feederhengel. Er mag met eigen materiaal gevist worden, maar er zijn ook vaste hengels beschikbaar. Na afloop van de wedstrijden volgt een prijsuitreiking. Lunch is geregeld en na afloop ontvangen de kinderen een rijk gevulde goodiebag!