In memoriam Willem Hengeveld

Dinsdag, 15 maart 2022

IN MEMORIAM: WILLEM HENGEVELD

Op maandag 14 maart bereikte ons het droevige bericht dat op 75-jarige leeftijd is overleden ons lid en vrijwilliger Willem Hengeveld.
Als vrijwilliger deed je nooit te vergeefs een beroep op hem. Je kwam hem tegen bij de jeugdviscursus, de jeugdwedstrijden waar hij de kinderen de fijne kneepjes van de visserij bijbracht en het vissen met cliƫnten van de Variant.
Naast het vissen was hij altijd beschikbaar voor de vereniging als dat nodig was. Kortom een vrijwilliger waar het bestuur op kon rekenen.

Willem was een man van daden en weinig woorden maar wat hij zei was veelzeggend, in het belang van de vereniging en de hengelsport.
Wij verliezen in hem een zeer gewaardeerd lid, een sportief en veelzijdig sportvisser en een actieve vrijwilliger die erg betrokken was bij onze vereniging.
Als bestuur en vereniging zijn wij hem heel veel dank verschuldigd en zullen wij zijn constructieve bijdrage missen.

Als bestuur condoleren wij de familie van harte met dit grote verlies en hopen dat jullie uit de herinnering aan zijn leven kracht mogen vinden om dit verlies te dragen en een plaats kunnen geven in jullie leven.

Namens bestuur
H.S.V. Steenwijk