Andere opzet wedstrijdprogramma 2022.

Maandag, 22 november 2021

Clubwedstrijden van de dinsdagavond naar de zondagmorgen.

De wedstrijdcommissie heeft voorgesteld om de wedstrijden van onze clubcompetitie te verplaatsen van de dinsdagavond naar de zondagmorgen. Er is een peiling gehouden onder de deelnemers van de laatste najaarswedstrijd. Bijna iedereen was er voor. Het bestuur stelt daarom voor om dit in 2022 uit te proberen. De 15 wedstrijden worden om en om gehouden in het Beukerskanaal en vanaf de nieuwe vissteigers in het Steenwijkerdiep bij Scheerwolde.
Wedstrijdleider blijft Martin Damhuis. Tel.nr.: 06 2370 8033.

De serie 50⁺ wedstrijden wordt uitgebreid naar 6 wedstrijden op de woensdagmiddag. Deze 6 wedstrijden worden allemaal gevist in het Beukerskanaal, tussen de Leiweg en de splitsing met het Steenwijkerdiep/Ossenzijlskanaal/Dolderkanaal.
Wedstrijdleider blijft Jan Vink. Tel.nr.: 0521 515074.

Het definitieve programma wordt binnenkort bekend gemaakt via onze website en Facebook.
Reageren op dit voorstel kan via hsvsteenwijk@hotmail.com.

Het bestuur.