Federatieve clubwedstrijd

Woensdag, 22 september 2021

Nadere gegevens omtrent loting enz.

Samenkomst
Normaliter is er voorafgaand aan de wedstrijd en na de wedstrijd een samenkomst. Vanwege Corona en de maatregelen hebben we ervoor gekozen om niet samen te komen. Dit betekend vooraf kan men direct naar het water.
Na de wedstrijd kan men na de weging direct huiswaarts keren.

Loting en parkoers
De loting wordt vooraf gedaan. Om 8.00 uur kan de teamcaptain op de locatie kruising, Kanaaldijk en Thijssengracht (zie bijgevoegd kaartje) de loting per team in ontvangst nemen. (voor de navigatie, Kanaaldijk 10, 8355 VH Giethoorn.)
Het wedstrijdparkoers start aan de zuidkant waar tevens de kaarten aan de captains verstrekt worden.
De teamcaptains zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van de steknummers aan de vissers, er zal geen loting op borden aangegeven zijn.

Uitslag en prijzen
Zoals eerder aangegeven zal er naderhand geen samenkomst zijn en kan men na de weging direct huiswaarts keren.
De uitslag zal officieus gedeeld worden in de avond na de wedstrijd via de facebookpagina van Sportvisserij Oost-Nederland.
De officiële uitslag van de wedstrijd volgt in de week na de wedstrijd.
De prijzen worden nagestuurd of overgemaakt.

Dagindeling
08.00 uur loting wordt uitgereikt aan de teamcaptains.In ons geval Martin Damhuis.
10.00 uur eerste signaal start vissen, aanvang wedstrijd
15.00 uur tweede signaal, einde vissen, einde wedstrijd

In de bijlage het wedstrijdreglement. Uiteraard gaan wij er ook vanuit dat deelnemers en begeleiders op de hoogte zijn van het reglement (zie bijlage).

In verband met het COVID-19 virus zijn wij genoodzaakt om de onderstaande zaken reken te houden,
Allereerst willen wij alle deelnemers vragen zich te houden aan de, op dat tijdstip geldende, richtlijnen opgesteld door het RIVM betreffende COVID-19 (nieuwe Corona-virus).
Op het moment van schrijven gelden de volgende maatregelen om verspreiding te voorkomen:
•Schud geen handen.
•Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.
•Heeft u symptomen (verkoudheidsklachten, hoesten, verhoogde temperatuur of benauwdheid) blijf dan thuis en meld u af.

Via dit schrijven hopen wij jullie vragen beantwoord te hebben, mochten er toch nog vragen zijn kan altijd contact worden opgenomen via dit e-mailadres.

Let op baars telt mee ongeacht de maat.

Wijzigingen in team uiterlijk vrijdag 17.00 uur doorgeven aan kars@sportvisserijoostnederland.nl

Wij wensen jullie een prettige wedstrijd en een goede vangst toe!

Met vriendelijke groet, namens de wedstrijdcommissie,

Jarno Veldhuizen
Adviseur sportvisserijzaken