Van het bestuur.

Zondag, 3 januari 2021

Een vreemd jaar.

Beste leden,

2020 is een vreemd jaar geweest, de Corona maatregelen hebben ook hun effect gehad op de organisatie van de viswedstrijden en activiteiten vanuit onze vereniging. Na een korte versoepeling van de maatregelen tijdens de zomer, zien we nu weer een aanscherping van de maatregelen.
In 2020 konden helaas niet alle wedstrijden doorgaan. We kijken vol goede moed uit naar een visrijk 2021 en zijn met de voorbereidingen volop aan de gang.
Positief nieuws: veel mensen hebben het vissen (her)ontdekt. Het aantal visvergunningen is landelijk flink toegenomen. Ook onze vereniging heeft 300 nieuwe leden kunnen verwelkomen. Door deze toename en het geringe aantal activiteiten dat georganiseerd kon worden, heeft het bestuur besloten om de contributie voor 2021 niet te verhogen.

De feestavond kan op dit moment geen doorgang vinden binnen de voorschriften. Ook vinden wij het onverantwoord om in deze tijd zo'n avond te organiseren. We hopen dat er in 2021 snel verandering is in de situatie en dat we dan alsnog een gezellig samenzijn kunnen plannen. We zullen u hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Marc Hof is wegens drukke werkzaamheden per 31 december gestopt als bestuurder/penningmeester en wedstrijdleider van de wintercompetitie. Het bestuur is verheugd te kunnen mededelen dat zij een nieuwe bestuurder/penningmeester heeft gevonden in de persoon van de heer Jos van den Nouland. Jos heeft inmiddels de werkzaamheden op zich genomen. Op de eerstvolgende ALV moet zijn benoeming officieel worden bekrachtigd door de aanwezige leden. Tevens nemen wij dan afscheid van Marc.
De leiding van de wintercompetitie hebben Jan van Buiten en Jenko Buitenhuis op zich genomen. Het bestuur is zeer verheugd met ieders afzonderlijke kennis en expertise en de versterking die zij aan onze organisatie zullen bieden.

Het doorgaan van de ledenvergadering die jaarlijks in maart gehouden wordt, is nog onzeker. We zullen moeten afwachten wat de ontwikkelingen deze winter en voorjaar ons zullen brengen en wat de mogelijkheden dan zijn. Ook hiervan stellen we u uiteraard tijdig op de hoogte.

Ter afsluiting, spreken wij als bestuur van HSV Steenwijk, de wens uit dat u allen gezond blijft en dat we allemaal een positief en visrijk 2021 tegemoet gaan.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur