VISpas 2021

Vrijdag, 11 december 2020

Hij valt – mits je op tijd hebt betaald – nog vóór het einde van dit jaar in je brievenbus: de VISpas 2021.

VISpas 2021 - veel gestelde vragen en antwoorden

Met de start van het nieuwe visjaar zijn er veel sportvissers die de kou trotseren en aan de waterkant vertoeven. De meeste sportvissers die tijdig betaald hebben (bijvoorbeeld via een machtiging), ontvingen in december de VISpas 2021. Het versturen van de documenten levert altijd vragen op, waar we je via dit bericht graag antwoord op geven.

Ondanks dat het overgrote deel van de sportvissers tijdig hun VISpas 2021 hebben ontvangen, zijn er oorzaken waardoor de VISpas later op de mat ploft:
Het visdocument is kwijtgeraakt in de postverwerking;
Je bent vergeten om een adreswijziging door te geven;
Er is wat misgegaan met de betaling door het ontbreken van een juist betalingskenmerk.
Wat als ik mijn VISpas nog niet heb?

Op www.mijnsportvisserij.nl kun je bekijken welke gegevens bekend zijn bij ons. Daar zie je ook of de betaling goed is verwerkt of niet. Bij een succesvolle betaling staat hier tevens een tijdelijk bewijs van lidmaatschap klaar, die je kunt uitprinten om direct naar de waterkant te gaan.

MijnSportvisserij.nl

De VISpas is het bewijs van lidmaatschap van jouw hengelsportvereniging. Alle zaken rondom het lidmaatschap van jouw hengelsportvereniging (plus de NachtVIStoestemming en Derde Hengeltoestemming) regel je heel gemakkelijk en snel online via www.mijnsportvisserij.nl.

Als gevolg van capaciteitsproblemen bij Post NL – waar de verwerking van online bestellingen voor de feestdagen voor ongekende drukte zorgt – komt post van Sportvisserij Nederland deze dagen vaak wat later aan dan gepland.

Om de drukte nog enigszins in goede banen te kunnen leiden, houdt Post NL op dit moment extra post af. Onder meer bezorgingen van Hét VISblad, visdocumenten, producten van winacties en bestellingen vanuit de webshop kunnen daardoor zomaar enkele dagen vertraging oplopen.

Leverdatum VISpas:
De eerste VISpassen 2021 zijn op 10 december gevallen en de rest wordt de weken daarna afgeleverd bij de leden
Zie afleverschema hieronder:

-19-11-2020: op 10 december
-26-11-2020: rond 24 december
-10-12-2020: rond 31 december
-16-12 2020: eerste week januari

Voor leden die hun VISpas na 1 januari ontvangen, staan de tijdelijke bewijzen klaar op www.mijnsportvisserij.nl. Op deze manier kunnen ze direct gaan vissen op 1 januari 2021 en hoeven ze niet te wachten totdat de fysieke VISpas op de deurmat ligt !!!