Najaarsvergadering, begroting, prijswinnaars en wedstrijdprogramma.

Maandag, 9 november 2020

Zoals reeds eerder vermeld is de ledenvergadering HSV Steenwijk op vrijdag 6 november niet door gegaan.
De onzekere situatie rondom het corona-virus, de nog oplopende besmettingen, de risico’s, de grootte van de zaal in relatie tot het maximum aantal bezoekers, de regels en voorschriften die er gelden voor dit soort bijeenkomsten en het feit dat wij op vrijdag 5 maart 2021 hopelijk onze jaarvergadering wel kunnen houden heeft ons doen besluiten om de ledenvergadering definitief te schrappen. Volgens onze statuten is deze vergadering ook niet verplicht. De jaarvergadering is dat wel. In de najaarsvergadering wordt altijd de begroting voor het komende jaar vastgesteld. Zonder verder in detail te treden zijn daar 3 bijzondere posten in opgenomen. Te weten: Onze bijdrage aan de aanleg van de vissteigers in het Steenwijkerdiep, de feestavond ter gelegenheid van ons 75 jarig bestaan en een visevenement voor de jeugd.
 Zoals bij de meesten reeds bekend is Marc niet herkiesbaar als penningmeester. Het bestuur is er in geslaagd om een opvolger bereid te vinden om de plaats van Marc over te nemen. In de voorjaarsvergadering komen wij daar tijdens de bestuursverkiezing uiteraard op terug.
Verder worden altijd de prijzen van de diverse competities uitgereikt. Door de bijzondere situatie worden deze de komende dagen bij de diverse winnaars thuisbezorgd.

Prijswinnaars clubcompetitie:

1 Martin Damhuis(Clubkampioen 2020)
2 Paul de Ram
3 Kees Kist
4 Willem ter Horst
5 Jan Veenman
6 Roel Boeve
7 Jeroen Damhuis
8 Jan Vink - Paasweide

Prijswinnaars wintercompetitie:

1 Jan Vink - Paasweide
2 Roel Boeve
3 Paul de Ram

Ondanks de opgelegde beperkende maatregelen zijn deze wedstrijden zeer goed verlopen. Onze dank gaat uit naar de wedstrijdleiders en de deelnemers die onder deze omstandigheden de broodnodige discipline hebben opgebracht.

Ook het wedstrijdschema voor het komende jaar staat altijd op de agenda van de najaarsvergadering.
Het wedstrijdschema 2021 download u HIER

Hopelijk normaliseert de situatie zich en kunnen wij op een normale manier op 5 maart 2021 onze jaarvergadering houden.

Het bestuur.