Ledenvergadering en wedstrijden gecanceld.

Woensdag, 14 oktober 2020

Coronamaatregelen fors aangescherpt!!

Beste leden,

We leven in een bijzondere tijd.
Wij hadden de hoop dat wij op 6 november in een aangepaste vorm bijeen zouden kunnen komen voor onze ledenvergadering. Die hoop is door de aangescherpte Corona maatregelen van gisteren nu geheel verdwenen.
Daarom de mededeling dat besloten is de ALV uit te stellen. Wanneer dan wel? Dat is nu koffiedik kijken. Zodra er wel de mogelijkheid is zullen wij een nieuwe datum vastleggen en communiceren via onze website en Facbook.

De nieuwe maatregelen betekenen voor de sport dat iedereen vanaf achttien jaar alleen mag sporten op anderhalve meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan vier personen. Wedstrijden zijn niet toegestaan. Dit geldt ook voor alle viswedstrijden van lokaal tot landelijk.

Sportvisserij Nederland cancelt voor de komende vier weken alle wedstrijden. In de komende vier weken wordt bekeken of er dit jaar nog landelijke viswedstrijden door kunnen gaan.

Tenslotte spreken we wel de wens uit om elkaar in de nabije toekomst weer te kunnen ontmoeten in een goede gezondheid.

Met vriendelijke groet,

Rein Berger - Secretaris.