Aanpassing wedstrijdschema.

Maandag, 26 augustus 2019

Het betreft de wedstrijden voor de "Wintercup".

Beste hengelsportvrienden,

Ik heb de kalender nog even onder de loep gehouden betreffende de winterwedstrijden voor de aankomende winter en heb het schema gewijzigd.
Zoals het nu is lopen de najaarswedstrijden en winterwedstrijden door elkaar heen in de maanden oktober en november. Dat zou beteken dat er 6 wedstrijden in 6 achtereenvolgende weekenden zouden zijn. De wijziging houdt het volgende in:

Wij beginnen nu pas met de winterwedstrijden nadat de najaarswedstrijden afgelopen zijn, en wel als volgt:

Wedstrijd 1 zondag 17-11, loten om 8.00 uur.
Wedstrijd 2 zondag 08-12, loten om 8.30 uur.
Wedstrijd 3 zondag 05-01, loten om 8.30 uur.
Wedstrijd 4 zondag 02-02, loten om 8.30 uur.
Wedstrijd 5 zondag 01-03, loten om 8.30 uur.
Wedstrijd 6 zondag 29-03, loten om 8.30 uur.

De loting vindt plaats op de locatie waar gevist wordt.

De locatie wordt op de donderdag voorafgaande aan de wedstrijd bekend gemaakt via deze website en Facebook.

Marc.