Ouder- kind/grootouder-kleinkind evenement.

Zondag, 14 juli 2019

Dikke pret bij de Woldstek Forellenvisvijvers, Belevingsvijver en Minicamping.

Op zaterdag 13 juli organiseerde de HSV Steenwijk een ouder-kind activiteit bij De Woldstek te Ruinerwold.
Er werd gevist in de belevingsvijver van de Woldstek. In deze vijver zwemmen mooie steuren, karpers, zeelten, baarsen en meervallen.
De kans dus om een echte grote vis te vangen.
Omstreeks 08.00 uur arriveerden de eerste kinderen met hun vader, moeder of opa. In totaal waren er 32 vissers aanwezig.
De wedstrijd begon om 09.00 uur  en al snel werden de eerste vissen gehaakt.
Wat een grote vissen en wat zijn ze sterk, wie wil nu niet eens zo'n grote vis vangen. Als dat lukt kan je dag echt niet meer stuk.
Omstreeks 11.00 uur was de wedstrijd afgelopen en werden de prijzen uitgereikt.
De prijzen werden gesponsord door Willem Koman (medailles) en Andre van De Woldstek Visvijvers (een hengel, caps, boilies en toegangsbonnen voor de Woldstek).
De grootste vis werd gevangen door Roel en Jesse Koman, namelijk een steur van maar liefst 1 meter 57.
De meeste vissen werden gevangen door Tim en Raymon Schra(14 punten).
Tweede waren Gijs en Willem Koman (11 punten).
Derde waren Nathan en Johan Brandsma (9 punten).
We kunnen terugkijken op een mooie en gezellige morgen in De Woldstek.
En het mooiste was misschien nog wel dat door iedereen zo'n mooie grote vis is gevangen.
Dit evenement is voor herhaling vatbaar.

De foto's: