Afvissen Paddenpoel

Zaterdag, 2 maart 2013

Zaterdag 2-3-2013 hebben leden van de HSV Steenwijk i.s.m. Federatie Oost Nederland de Paddenpoel afgevist.

Op zaterdag 2maart jl. hebben vrijwilligers van de HSV Steenwijk i.s.m. Federatie Oost Nederland de Paddenpoel te Steenwijk afgevist. De HSV heeft het bij de gemeente niet voorelkaar gekregen om het water bij de vergunning in te krijgen. Mede omdat de gemeente van mening is, dat de Paddenpoel voor padden is, heeft deze actie plaatsgevonden. Onder grote belangstelling zijn er honderden kilo vis afgevist en deze zijn teruggezet in ander water van de HSV. Komende tijd zal Hellinga de poel uitbaggeren en gereed maken voor padden.

Klik hier voor de foto's.

Klik hier voor het artikel en de foto's op Nieuwsnet Steenwijkerland.nl.