Visles Emmaschool.

Vrijdag, 21 juni 2019

Op vrijdag 21 juni kreeg de Emmaschool visles.

's-Morgens kregen de kinderen uit de groepen 6, 7 en 8 (17 leerlingen) theorie van vismeester Jos. 's-Middags konden de kinderen het geleerde in praktijk brengen. Er werd gevist in de passantenhaven van het Steenwijkerdiep. De meeste kinderen slaagden er in om een visje te vangen. Zij werden bijgestaan door 5 vrijwilligers van de HSV. Supermarkt Jumbo zorgde weer voor een drankje en een ijsje. Al met al een geslaagde visdag.

Met dank aan vismeester Jos, de vrijwilligers, supermarkt Jumbo en Raven Hengelsport.