Landelijke lijst van viswateren.

Zaterdag, 22 september 2018

De nieuwe versie - die in 2019 weer in boekvorm verschijnt - wordt niet langer standaard samen met de VISpas verzonden.

Omdat onderzoek heeft uitgewezen dat het merendeel van de sportvissers de VISplanner gebruikt (als gratis app of via www.visplanner.nl) om aan te kunnen tonen dat zij de schriftelijke toestemming hebben om in een bepaald water te mogen vissen.

Hoewel de de behoefte aan de fysieke lijst dus beperkt is, kunnen sportvissers die toch graag de papieren versie van de Gezamenlike Lijst wensen te ontvangen dit kenbaar maken via www.viswaterlijst.nl en www.mijnsportvisserij.nl. Geef dit tijdig aan - voor 1 oktober, mocht je dit nog hebben gedaan - zodat hier bij de verzending van de VISpas rekening ken worden gehouden. Laat je niets van je horen? Dan ontvang je dus geen Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren meer bij de VISpas 2019.

De boekjes blijven blijven wel verkrijgbaar bij onze verkooppunten: Raven Hengelsport en Dier All-In in Steenwijk, Attent Hof in Tuk en VVV in Giethoorn. En via de webwinkel van Sportvisserij Nederland.