Vistrap bij stuw de Wulpen afgevist.

Donderdag, 5 juli 2018

Wegens de aanhoudende droogte heeft het Waterschap Drents - Overijsselse Delta de watertoevoer van de vistrap bij stuw de Wulpen afgesloten. Een 3-tal leden van onze vereniging hebben samen met Mark Kouwenhoven van Sportvisserij Oost-Nederland zoveel mogelijk vissen vanuit de vistrap overgezet in de Steenwijker Aa. Opvallend veel jonge snoek, maar ook zeelt, paling, karper en                                                           modderkruipers werden zo van een wisse dood gered. Binnenkort vindt daar ook onderhoud plaats.