Ouder - kind / grootouder - kleinkind koppelwedstrijd

Woensdag, 23 mei 2018

Samen vissen met je (klein)zoon/dochter.

Oud en jong vissen samen.

Het visseizoen is enige tijd geleden al weer begonnen en wat is er dan niet leuker om samen met je (klein)kind een hengel uit te werpen. Lekker buiten zijn en genieten van het samen vissen.
Op zaterdag 14 juli a.s. organiseert de Hengelsportvereniging Steenwijk daarom weer een Ouder-Kind/Grootouder-Kleinkind koppelwedstrijd in het Beukerskanaal bij de Eetkamer van Giethoorn, Vosjacht 6B, 8355 CM Giethoorn.
Kinderen tot en met 14 jaar kunnen zich, samen met een volwassene, aanmelden als koppel voor deze wedstrijd. Er wordt verzameld om 10.00 uur bij de Eetkamer van Giethoorn, en het vissen is van 11.00 tot 13.00 uur. Er wordt gevist met de vaste stok. Je moet zelf een hengel, leefnet, aas en voer meenemen.

Het koppel met het meeste gewicht aan gevangen vis wint de wedstrijd, maar voor elke deelnemer is er een leuk prijsje. Deelnemers kunnen zich tot 12 juli aanmelden via hsvsteenwijk@hotmail.com.
Vermeld de naam van ouder en (klein)kind, en bedenk een naam voor het koppel.

Deelname is gratis.
Het bestuur.