Wedstrijdinformatie HSV clubkampioenschap 17 september a.s.

Donderdag, 15 september 2022

Loting, parcours en reglement.

Loting en parkoers
De loting wordt vooraf gedaan. Om 8.00 uur kan de teamcaptain op de locatie kruising, Kanaaldijk en Thijssengracht (zie bijgevoegd kaartje) de loting per team in ontvangst nemen. (voor de navigatie, Kanaaldijk 10, 8355 VH Giethoorn.) De loting wordt tevens online geplaatst op de facebookpagina van Sportvisserij Oost-Nederland.
Het wedstrijdparkoers start aan de zuidkant waar tevens de kaarten aan de captains verstrekt worden. Bij het wedstrijdparkoers, gelieve de auto geheel in de berm te parkeren aan de kanaalzijde. Let op het kan zijn dat er mais gereden wordt houdt hier rekening mee.
De teamcaptains zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van de steknummers aan de vissers.
Zodra de loting bekend is mag de deelnemer starten met opbouwen.

Verzamelen aan het water kan bij de locatie kruising, Kanaaldijk en Thijssengracht (zie bijgevoegd kaartje) Voor de navigatie, Kanaaldijk 10, 8355 VH Giethoorn. Het is niet toegestaan om te verzamelen aan de Heerendijk of ten zuiden van de Heerenbrug, dit om overlast voor de campings/bewoners te voorkomen. Constateren de controleurs dat er verzameld wordt aan de Heerendijk of om/nabij de huizen/campings, dan volgt diskwalificatie!

Uitslag en prijzen
Gelukkig mogen we weer samenkomen na de wedstrijd, na de wedstrijd komen we samen in de otterskooi, Dwarsgracht 54, 8355 CW Giethoorn.
Hier zal de prijsuitreiking plaatsvinden onder genot van het gezellig samen eten.
De uitslag zal officieus gedeeld worden in de avond na de wedstrijd via de facebookpagina van Sportvisserij Oost-Nederland.
De officiƫle uitslag van de wedstrijd volgt in de week na de wedstrijd.

Dagindeling
08.00 uur loting wordt uitgereikt aan de teamcaptains
10.00 uur eerste signaal start vissen, aanvang wedstrijd
15.00 uur tweede signaal, einde vissen, einde wedstrijd
Alleen de vis die zich bij het tweede signaal boven het water bevindt telt mee.

In de bijlage het wedstrijdreglement. Uiteraard gaan wij er ook vanuit dat deelnemers en begeleiders op de hoogte zijn van het reglement (zie bijlage).

Via dit schrijven hopen wij jullie vragen beantwoord te hebben, mochten er toch nog vragen zijn kan altijd contact worden opgenomen via dit e-mailadres.

Let op baars telt mee ongeacht de maat en het gebruik maken van vers de vase is toegestaan.
Wijzigingen of vragen kunnen besproken worden met het contactpersoon namens de wedstrijdcommissie Jannes Kars (06 45068061) of per mail via kars@sportvisserijoostnederland.nl

Wij wensen jullie een prettige wedstrijd en een goede vangst toe!

Met vriendelijke groet,

Wedstrijdcommissie Sportvisserij Oost-Nederland