Visactiviteit voor de Jeugd Natuur Club De Wieden

Woensdag, 6 april 2016

Op woensdag 6 april 2016 werd er een jeugdactiviteit georganiseerd voor de jeugd van de Natuur Club De Wieden.

Op woensdag 6 april werd er een jeugdactiviteit georganiseerd voor de jeugd van Natuur Club De Wieden.
De activiteit vond plaats bij de werkschuur van Natuurmonumenten aan de Reeënweg te Wanneperveen. Aan de activiteit werd deelgenomen door 26 kinderen  in de leeftijdsgroep van 7 tot 10 jaar. De activiteit werd begeleid door vismeester Marc Zwaan. Marc werd o.a. ondersteund door vrijwilligers van de HSV Steenwijk. Na een theorieles van vismeester Marc was het tijd voor de kinderen om zelf te gaan vissen. Gelukkig lukte het de meeste kinderen om een visje te vangen. Al met al een geslaagde middag. Op woensdag 20 april 2016 zal er weer een vismiddag plaatsvinden voor de jeugd van Natuur Club De Wieden. Dan zijn de kinderen in de leeftijd van 11 en 12 jaar aan de beurt.