Gezocht: Een ‘kartrekker’ voor een op te richten roofviscommissie!!!

Dinsdag, 5 februari 2019

Meld je aan!!!

Onze HSV heeft (nog) geen roofviscommissie. Wij zouden graag zien dat zo'n commissie haar plekje binnen onze vereniging krijgt. Het liefst zien wij die commissie ingevuld worden door ervaren roofvisvissers die bijvoorbeeld ook kunnen helpen bij het opstellen voor regels m.b.t. het vissen op roofvis op onze wateren. Daarnaast willen wij dan natuurlijk activiteiten voor roofvissers ontplooien (Voorlichting, streetfishing en/of een roofviscompetitie). Het zou mooi zijn als er een paar serieuze enthousiastelingen binnen onze vereniging zouden zijn die daar graag mee aan de slag willen.

Interesse? We horen het graag van je.

Rein Berger - Secretaris HSV Steenwijk.
Tel.nr.: 06 14641340.