Martin Damhuis clubkampioen HSV Steenwijk.

Dinsdag, 7 november 2017

Op de ledenvergadering van 4 november j.l. zijn de prijzen uitgereikt van de clubcompetitie 2017.
Wij kunnen terugzien op een zeer goed bezochte serie wedstrijden, welke gehouden werden op diverse locaties in ons gebied. Onze waardering gaat uit naar wedstrijdleider Martin Damhuis die ook dit seizoen weer werd geassisteerd door Jeroen Damhuis.
Over het algemeen is er weer goed gevangen. Opvallend was deze keer dat "vaste stokker" Jan Vink op een wel zeer verdienstelijke tweede plaats is geëindigd. Eerste, en dus algemeen kampioen, is ook dit jaar weer Martin Damhuis geworden. Wedstrijdcoördinator Marc Hof reikte hem de gloednieuwe beker uit. Jan Vink eindigde dus op de tweede plaats en Jan van Buiten is derde geworden in het eindklassement.