HSV Steenwijk ondersteunt Variant bij vismiddag(Verslag).

Maandag, 10 juli 2017

Deze activiteit vond plaats op donderdag 6 juli aan het Kanaal Beukers - Steenwijk en op 13 juli in de vijver van het Slingerbos.

Vrijwilligers van onze vereniging hebben in samenwerking en ondersteuning van Raven Hengelsport en personeel van InteraktContour(Variant) een 10-tal cliĆ«nten van deze organisatie een onvergetelijke middag bezorgd.
Het was warm die middag maar door een heerlijk zacht briesje was het zeer aangenaam. Iedereen heeft een visje gevangen en het personeel van de Variant zorgde tijdens de activiteit voor een zeer gewaardeerde verfrissing. De komende 2 donderdagen staat deze activiteit weer op het programma. Dan vindt die plaats in de vijver van het Slingerbos nabij het zwembad de Waterweijck.

Hieronder de foto's van 13 juli in de Slingerbos. Ook nu waren de omstandigheden goed. Er is deze dag door iedereen zeer goed gevangen. Ruisvoorn, voorn en baars waren de soorten die zijn gevangen deze middag.