Verslag (Groot)ouder/(Klein)kind koppelwedstrijd.

Maandag, 10 juli 2017

Afgelopen zaterdagmiddag 8 juli is weer de (Groot)ouder/(Klein)kind koppelwedstrijd gehouden.

Onder zeer gunstige weersomstandigheden is in samenwerking met Raven Hengelsport voor de 2e keer deze koppelwedstrijd gehouden in de Steenwijker Aa. Het bestuur had de dagen ervoor de nodige werkzaamheden verricht om de deelnemers van een goede visstek te kunnen voorzien. Ook de nieuwe visstekken t.h.v. de Oostermeenthe zijn daarbij meegenomen.

Acht koppels hadden zich opgegeven en meldden zich om 13:00 uur voor de loting. Iedereen zocht daarna de visstek op en om 13:30 uur klonk het beginsignaal. Er is gevist tot 15:30 uur, waarna er werd gewogen om tot een uitslag te komen.
De 1e prijs was voor het koppel "De Kuipertjes" met een totaal gewicht van 1740 gram. De 2e prijs was voor het koppel "De Kameleon" met een totaal gewicht van 1210 gram. De overige 6 koppels eindigden ex aequo op de 3e plaats.
Na de uitreiking van de prijzen werd de activiteit afgesloten bij het bekende Mc-sterrenrestaurant op de Woldmeentherand. Ook dit werd weer door alle deelnemers zeer gewaardeerd.

Hierbij een paar sfeerfoto's: