Marten Damhuis clubkampioen 2016.

Maandag, 7 november 2016

Wisselbeker definitief voor Marten.

Op de ledenvergadering van 4 november j.l. heeft Marten Damhuis de wisselbeker definitief van bestuurder Marc Hof overhandigd gekregen. Marten is ook in het seizoen 2016 de beste witvisvisser van onze vereniging.
Een bijzondere prestatie om in zo'n sterk bezet veld voor de 4e keer kampioen te worden.
Als wedstrijdleider van de clubcompetitie en de najaarswedstrijden heeft Marten dit seizoen, geassisteerd door zoon Jeroen, weer veel energie gestoken in de wedstrijden om ze zo soepel mogelijk te laten verlopen. Beiden werden daarvoor door de voorzitter en de aanwezigen op de vergadering bedankt.