(Groot)ouder en (klein)kind wedstrijd.

Zaterdag, 9 juli 2016

Op zaterdag 9 juli werd door de HSV Steenwijk in samenwerking met Raven Hengelsport Steenwijk een (groot)ouder en (klein) kind koppelwedstrijd georganiseerd.

Afgelopen zaterdag 9 juli was er een koppelwedstrijd voor (groot)ouder en (klein)kind.
De wedstrijd werd gehouden in de Steenwijker Aa ter hoogte van het Fletcher Hotel te Steenwijk.
Hiervoor hadden zich 6 koppels aangemeld, die zich om 09.30 uur verzamelden bij .

Om 10 uur gingen de koppels de strijd aan om één van de waardebonnen te winnen die gesponsord waren door Raven Hengelsport.
De weersomstandigheden waren werkelijk voortreffelijk. Onder een heerlijk zonnetje probeerden de koppels een visje te vangen.
Mooi was het om te zien dat zelfs een gerenomeerde wedstrijdvisser het af moest leggen tegen zijn kleindochter.
Om 12 uur klonk het eindsignaal. De gevangen vis werd gewogen en weer netjes terug gezet in het water.

De wedstrijd werd gewonnen door De Bonito's (Wim Koman en Ilse)
2e werden de Kwakies (Martin Damhuis en Loid)
3e werden Buurman en Buurman (Jeroen Damhuis en Ilja)
4e werden de Bijtertjes (Jan van Buiten en Kelvin)
5e werden de Stekeltjes (Roel Koman en Jesse)
6e werden de Brulvissers (Meine Luchtmeijer en Jesse)

Na de wedstrijd werd de prijsuitreiking gehouden bij de Mc Donalds onder het genot van een hapje en een drankje.
We kunnen terugkijken op een mooie vismorgen, die voor herhaling vatbaar is
.