Overgang ledenadministratie naar Sportvisserij Nederland.

Woensdag, 7 oktober 2015

Het bestuur heeft besloten om de gehele ledenadministratie van HSV Steenwijk over te dragen
aan het Servicebureau Ledenadministratie van Sportvisserij Nederland!

Voor al uw lidmaatschapszaken zoals verhuizingen, opzeggingen, overlijden, verkeerde gegevens, geen VISpas ontvangen, geen acceptgiro ontvangen, automatische incasso's, etc..) kunt u bij hen terecht op de volgende wijze: via émail: ledenadministratie@vispas.nl of via telefoonnummer: 0900-2025358.
Raadzaam is als u reageert uw vispasnummer (laatste 6 cijfers van het lange nummer op uw VISpas) te vermelden of bij de hand te hebben, en noem / vermeldt de naam van uw vereniging HSV Steenwijk of noem / vermeldt ons verenigingsnummer 302. En natuurlijk uw NAW gegevens.

Het VISblad niet ontvangen? Dat gaat via het volgende emailadres: abonnementen@sportvisserijnederland.nl

Ook voor hier geldt: vermeldt uw VISpasnummer (laatste 6 cijfers van het lange nummer op uw VISpas) en uw naam, adres en woonplaats gegevens.

Let op: gaat u per acceptgiro betalen, dan kan tussen betalen en het ontvangen van de VISpas ca. 4 weken zitten.

Stopt nu de ledenadministratie van HSV Steenwijk? Neen, de werkzaamheden veranderen meer naar het toezichthouden op ons ledenbestand.

Lidmaatschap.

De lidmaatschapscontributie 2016 voor senioren blijft € 30,00.
Ben je in het lopende contributiejaar 13 jaar of jonger dan de contributie € 10,00. ( betaling via automatische incasso).
In de lidmaatschapsbijdrage zijn de landelijke en federatieve afdrachten, maar niet het abonnement van het VISblad opgenomen. Een abonnement hierop kost € 11,95/jaar. Bij het lid worden van onze vereniging wordt op de contributie een eenmalige administratieve toeslag van € 7,50 berekend. Blijft u als senior acceptgiro lid, dan wordt het lidmaatschapsgeld 35,00 en als jeugdlid € 15,00. De toeslag van € 5,00 vervalt op het moment dat u een machtiging tot automatische incasso afgeeft.
Let op: Alle bedragen zijn op jaarbasis van 01 januari tot 31 december van het lopende kalenderjaar.
U krijgt daarvoor onder andere van ons:
-      Stemrecht in de ledenvergadering, en natuurlijk alle andere rechten die u via de statuten en het huishoudelijk reglement                toekomen.
-      Heel veel viswater door de:
-      Schriftelijke toestemming om te vissen in de wateren genoemd in de lijst van verenigingswateren.
-      Schriftelijke toestemming om te vissen in de viswateren genoemd in de federatieve lijst met
       verenigingswateren van de federatie Oost Nederland.
-      Schriftelijke toestemming om te vissen in de wateren genoemd in de Landelijke lijst viswateren.
-      Diverse gezellige competities.
-      Ruimte voor initiatieven van groepen leden
-      Een mooie verenigingswebsite.

Het bestuur.